Thursday, October 30, 2008

Frustration..Week 44

Week 44 of the year...

Such a frustrated week...wiken mase cuti deepavali hari tu dah la xde wat benda2 yang berfaedah..setakat pegi zoo melawat teman2 yg bosan..samela cam aku kebosanan..
masuk keje hari selasa plak tu, time org tengah bergembira bercui berpoya2 lagi..hari selasa jer dah macam2 benda buat aku panas hati..makan dalam oo..aku memang tak akan cakap banyak, tapi bila aku marah, semua orang tau aku marah..muka aku ni..nampak sangat kalau aku marah..hari rabu lagi la..hari aku angin sedunia..dahla pagi2 dah kene sembur ngan rakan sekerja yg bukan rakan seopis..(rakan sekerja ke nk panggil mangkuk tu??), aku x banyak songeh la pagi tuh, aku diam je..mengaku kesilapan yg dia dok ungkit berkali2 tuh..padahal tu bile punye citer tuh..nk sejukkan hati, aku senyum jer..pastu ade la plak, tghari tu dia kena tiau plak dengan opismate aku pasal keje dia..dia tiau aku balik benda yg xde kena mengena..dia dah bengang, bengang kan aku plak..aku ape lagi, panas hati la. tapi since dia x satu opis ngn aku tapi aku kene keje ngan dia, habis la..mmg x jadik keje la bila dah bergaduh camni..xleh wat keje aku kejap hari rabu hari tu..balik tu aku tenangkan fikiran main2 ngn anak buah..hari khamis aku masuk keje ngn semangat baru walaupun aku bangun agak lambat hari ni..saje je nk test datang lambat tapi sampai opis lagi awal gak dari sume2 orang padahal umah aku la yg paling jauh..watever la..ni la lumrah kehidupan, adakalanya kita kat bawah, esok kita kat atas..kita tak tahu..tapi walau ape pon, hidup mesti diteruskan..
alhamdulillah aku masih bernafas lagi..
*jangan cari pasal ngn aku okey..*

No comments: