Friday, December 12, 2008

Kerja + Cuti


Hari ni aku dapat dua berita dalam masa yang sama.

satu berita baik+best, satu lagi berita xberapa best tapi xde la berita buruk...

berita baik nyer, hujung tahun ni aku cuti panjang..dari hari krismas sampaila ke tahun baru + sehari selepas tahun baru. panjang kan cuti? bleh la aku ikut bebudak ARCIIUM naik gunung batu putih..kene cargas sket pasni klau nk ikut mereka mendaki gunung..hahaha..


berita x berapa best tapi xde la buruk, aku di"assign" untuk satu job baru, so maybe berkuatkuasa hari ni dan juga selepas cuti panjang dan berterusan sehingga aku menamatkan khidmatku di sini..so tambah lagi sket beban aku dalam bab2 menjawab panggilan telefon nih....


berita buruk pulak..= gaji aku tak naik pun..tapi alhamdulillah, aku masih boleh survive...


No comments: