Thursday, December 11, 2008

Mood oh mood..


aku ni moody..
bile aku ade mood, aku gembira..
bile aku xde mood, aku marah..
bile ade mood, aku gelak..
bile xde mood, aku kerut dahi..
bile ade mood, aku senyum..
bile xde mood, aku masam..
bile ade mood, sume aku buat jadik ok..
bile xde mood, sume aku buat jadi x kena..
bile ade mood, aku banyak cakap..
bile xde mood, aku jadik pendiam..
bile ade mood, aku ketawa..
bile xde mood, aku kunci mulut..
kadang2 orang boleh tau aku marah atau aku gembira..
tu normal la kan? aku x reti nak sembunyi kan kemarahan atau ke"tiada mood"an aku..
sekarang ni, mood aku xde..
aku nk bercakap ngn orang pon cam x ikhlas jer..
sepuluh patah perkataan orang tanye aku, sepatah je aku jawab..
klu orang x cakap aku xkan cakap pape..
sampaila mood aku datang balik..
hish..kesian orang2 sekeliling aku.....



No comments: