Tuesday, March 3, 2009

Kelantan? Kedah? Pahang? dan Pulau Pinang?


MARCH TRIPS...


sume ni aku nak pegi.minggu ni aku pegi gua musang,kelantan.minggu depannya aku pegi alor setar kedah.minggu depan lagi satu aku nak pegi kuala lipis, pahang.minggu hujung bulan 3 maybe aku akan ke penang.


1. aku pegi gua musang nak pegi climb. di taman etno botani gua musang..(aku pon dah ingat2 lupe nama tempat dia)..nk ripit route yg aku climb memula dulu kalau ade rezeki..ade satu route kat gua musang, ade sorang mat salleh baru bolt, means dia baru set route..aku diberi penghargaan sebagai perempuan pertama yang try route tu..lead pulak tu..mase tu konon2 tgh kuat dan sihat..sekarang ni tak kuat..nk tgk aku mampu lagi tak nk climb route tu..


2. alor setar kedah..tarikh 15hb march ni sepupu aku kahwin kat alor setar..maybe aku akan turun ke sana. kebetulan pada tarikh yg sama, kawan2 climber aku termasuk climber10 aku ade competition di alor setar juga. so satu jalan sahaja, aku boleh tumpang sekaki untu kpulang ke kampung halaman..


3. kenong..aku lupe nama penuh tempat ni ape..biasala, dah pegi baru ingat, belom pegi mana nak ingat. ni trip aku bersama2 ngn budak2 outdoor lain. nk raser backpacking.(macam x pernah raser jer)..trip ni agak leisure cume kena back packing la, sume wajib backpacking. jalan trekking tiadala menaiki gunung dan juga bukit (agaknya)..aku pon bukannya agak fit di ketika ini untuk trekking yg agak mencabar..tapi kita layankan ajela..


4. penang= trip ni hanyalah baru ura2 sahaja, aku tiadala pulak dengar ada kata putus mengenainya..trip ofis2 mutiara bangsar..hmmm.. penang? jauhnya..cume boleh jumpe na'imah la nanti...


semoga perjalanan ku selamat semuanya..

No comments: