Wednesday, March 18, 2009

No more space for my coffee


setiap hari, meja kerja aku bertimbun dengan kertas dan tiada tanda2 mahu surut. bukan aku mengeluh dengan kerja, bukan aku tidak bersyukur dengan apa yang diberiNya, bukan aku tidak mahu menyusutkan kertas-kertas di meja ku tapi seperti ada sesuatu yang mengganggu aku untuk menghabiskan kerja-kerja ku dengan tenang..soalannya: apakah ia? aku pun tidak tahu...
gambar ni diambil ketika hari di mana server untuk aku nye PC tak dapat connect. jadi bos aku bagila pinjam laptop office since hanya PC aku saja yang tak boleh guna server dan juga aku akan tergendala banyak kerja jika tidak dapat menggunakan server.
jadinya, inilah jadinya meja kerjaku..no more space for my coffee..i have to rearrange to make my desk even better la..

No comments: