Thursday, January 21, 2010

missyou.





malam tadi aku pergi puchong lepas fikir² taktau mana nak pegi. balik rumah pun aku sorang² mengadap tv, mengadap laptop. amik masa sejam jugak nak sampai ke sekolah kakwan dari sekolah aku. sekolahnya tak jauh dari rumah. tak sampai 2km pun.
sebelum balik ke rumah, kami pegi jemput aina dan aidif di taska. sampai² je aina buat muka pelik. muka confius. kerut² kening bagai. amboi. takkan tak kenal cekcik dah kot. baru sebulan tak jumpe. saje ngade². balik² je kami buatla ape² yg patut. main same², tolong sapu depan rumah, sapu belakang rumah bla bla bla...layan bebelan aina.

sekurang² terubat kesunyian aku bila memang betul² tak ada orang nak layan. semalam semua orang silent. ok fine la. aku pun taknak la kacau orang tibe². nanti ade yg kate aku penyibuk. so aku duduk diam² layan budak² ni. aidif dah nak dekat aku. dulu sikit² nak berkepit ngn mak dia. skarang dah boleh tinggal. dah boleh dukung². alhamdulillah. tunggu sikit lagi dah besar, dah bebel kuat macam kakak dia, taktau la nanti..

huhu..icak ngn husna. tunggu cek cik balik bulan depan eh..
balik ni konfem aku kene tadah telinga dengar semua pertanyaan orang..adei..

p/s: nak kena carik topeng muka untuk bawa pulang. siriyes.

3 comments:

mcclimber10 said...

last nite.. playing futsal.. thats why im not there..

anes mcdoubleback said...
This comment has been removed by the author.
anes mcdoubleback said...

takpe. kita pun main futsal ngn aina ngn aidif. cume aidif pandai baling jer. tak pandai sepak.