Friday, February 1, 2013

Jumaat yg Halfday

Assamualaikum Blogger street people! Merapu2 ok.

Mcm yang dibagitau sblm2 ni,harini aku halfday.sbb nk tgk cikpiyah cemana ngn BS baru dia.
Tghri aku dtg dia tgh tido.dlm buai.takpela.since aku dh bagi klonggaran tu lama dah.
Mula la sesi soal jawab sntai aku.tanya soalan mula2."dia minum susu tak?''...alhamdulillah aku bekalkan 1botol 4oz dia minum 2oz.okla tu.sbb siang dia mmg kurang mnyusu."menangis tak?" tanya aku lgi. Menangis juga tp sikit jela.biasala tu.klu x mnangis tu lain pulak cerita.mandi dia nangis ke tak,meragam ke tak,sume jwpan positif aku dpt walaupun acik tu aku rasa bknla reka2 jwpn bg aku tenang.
Sembang sembang santai pastu aku tanya hari isnin sy hantar lagi.hrp dia dpt jagakan.dia kata ok.kami xbincang lg harga.kan dia kata nk try.takpela.esok2 blh.
Dlm perjalanan balik aku hairan juga cikpiyah seronok tak sudah2.aku syak dia gembira mama dh amik dia blik.haha.perasan.pandang muka aku,ajak menyembang..aku hrp bila dia besar nnt dia x ikut perangai gile aku mnyanyi mcm gile dlm kereta.

P/S: aku suka amik gmbr piyaah dlm carseat sbb tu antara waktu yg dia suka ketawa.pandang aku sambil memandu.comel kan piyah? :)

No comments: