Thursday, February 21, 2013

Sleeping baby



Assalamualaikum baby mama. 

Kenapa mama ckp baby mama je? Sebab nanti cikpiyah besar, cikpiyah boleh baca. Ni bukan diari. Kalau diari mama takleh bagi baca. Hahaha k dah merepek.

Aku nak cerita, gaya cikpiyah tido..

Aku taruk beberapa je gambar cikpiyah tido. Tido buas. Sama macam mama. Tapi sebenarnya aku tak sedar pun kalau kalau aku tido tegak ke, bengkok badan cenggini ke..tapi yang pastinya aku akan tersedar kalau aku dah tersiku cikpiyah ke, tertumbuk muka dia time tido ke..hahaha..selalunya dia tak nangis sbb dia pun tak sedar sedar..Cuma dia bergerak sedikit dan buat bunyi sikit pastu tido balik. Hahaha. Lawak kadang2. Sorry syg. Hahahaha.

P/S: gambar last tu aku yang buat dia peluk bantal. bagi dia diam sket time tido.

Okla. Tu je. Malas nak taip panjang panjang.
Bai.








No comments: